Test Dacia Duster 1,5 dCi 4×4

Dacia Duster je v České republice známý pojem, vždyť jen za minulý rok si u nás našel 1.747 majitelů a věčně dotíral na domácí Škodu Yeti. Facelift rumunského SUV má jasný cíl a to ještě zvýšit své prodeje a budovat dobré jméno společnosti. Duster je povedené auto už od první verze, ta nová ale hodně věcí vylepšila a stále si zanechala skvělou cenu. Mezi největší změny zařadíme nové světlomety, mohutnější střešní lišty nebo zcela přepracovanou palubní desku. V interiéru se najde podstatně víc změn, tou největší je nový středový panel, stahování oken ze dveří nebo možnost nových komfortních prvků. Za zmínku stojí tempomat s omezovačem rychlosti, parkovací sensory, vyhřívaná sedadla či multimediální navigační systém Media Nav. Pod kapotu si pak můžete vybrat zcela novou benzínovou dvanáctistovku TCe s výkonem 125 koní (92kW). V tomto testu se ale slovenští redaktoři zaměřili na osvědčený naftový motor 1,5 dCi s pohonem všech kol disponující výkonem 111 koňských sil.

Dacia Duster test 1,5 dCi 4x4

My jsme také měli možnost otestovat novou Dacii Duster, naše postřehy nejdete zde, celý test slovenských redaktorů pak naleznete na této stránce.