Test Dacia Logan MCV 0,9 TCe Arctica

Nová generace rodinného kombíku se pomalu, ale jistě začíná zabydlovat na všech trzích po Evropě. Výjimkou není ani naše vlast, kde je tento kombík velmi oblíbený. V předešlé verzi nám MCVéčko nabízelo obrovský zavazadelník, který díky svým rozměrům oslovil mnoho malých firem a živnostníků. Velké rodiny pak kvůli možnosti sedmimístného interiéru. Teď je ale vše jinak. Nové MCV nabízí menší zavazadelník, jen pro informaci, je stále jeden z největších ve své třídě, nabídne vám slušných 573 litrů. Nebo jen pěti místé uspořádání interiéru, tuto úlohu převzalo sesterské Lodgy, roli pracanta pak díky asymetricky děleným zadním dveřím předalo MCV novému Dokkeru. Díky těmto ústupkům před námi stojí tvarově klasické kombi s mnohem líbivějším designem karoserie. I interiér se posunul o stupeň výše a to jak zpracováním jednotlivých plastů, tak celkovým vzhledem. Novinkou je i mnohem rozsáhlejší výbava. V MCVéčku si nově můžete dopřát například dotykový navigační systém Media Nav, tempomat nebo parkovací sensory. Pod kapotou je také jedna velká změna a to nový tříválcový turbomotor 0,9 TCe s výkonem 90 koní (66kW).

Dacia Logan MCV 0,9 TCe test

My jsme tento maloobjemový benzíňák také testovali, naše postřehy naleznete zde. Celý test slovenských redaktorů pak naleznete na této stránce.