Test Dacia Logan MCV 1,5 dCi Arctica

Dacia se v současných měsících drží v pětici nejprodávanějších automobilek. Od začátku roku na tom nese největší zásluhu prodejnost SUV Duster (615 ks) a rodinného kombíku Logan MCV (628 ks). Po třech měsících tedy máme u Dacie nejprodávanější vůz Logan MCV, tomu přispívá na konto i sedan. Ten si ale v průměru nachází jen kolem 60 nových majitelů za měsíc. Právě od začátku roku kdy se Logan MCV stabilně zabydlel na našem trhu, prodejnost v kolonce Loganu nesla čtyř až pěti násobky toho co zvládnul sedan sám. O MCVéčko je i po mezigenerační výměně solidní zájem a to i přesto, že kufr nového MCV je menší než u předchůdce. Vše ostatní ale přináší plusy, především jde o design, který v současné době nemůže nikoho urazit. V našem redakčním testu, jsme Logana za design karoserie chválili, především přední partie vozu. Proti tomu jde až moc na oko naroubovaná zadní část vozu, která má přinést majiteli obrovský zavazadelník. Další kladné body získává MCV za nový interiér s řadou nových komfortních prvků a v neposlední řadě za skvělou pořizovací cenu.

Test Dacia Logan MCV 1,5 dCi Arctica
V následujícím testu serveru denik.cz si můžete přečíst test této Dacie s naftovým agregátem 1,5 dCi. Test Dacia Logan MCV 1,5 dCiPokud jste příznivcem spíše benzínových motorů, máme pro vás připravený redakční test Loganu MCV s novým maloobjemovým turbomotorem o objemu 0,9 TCe. Test Dacia Logan MCV 0,9 TCe.